BELT a luat nastere in 2017, avand la baza viziunea noastra conform careia curelele nu sunt doar obiecte indispensabile in viata de zi cu zi, ci accesorii vestimentare menite să ne îmbogățească tinuta si sa reflecte un stil personal. Asadar, obiectivul nostru a fost sa cream un model unic, eclectic, potrivit gusturilor si curentelor actuale in modă și îmbrăcăminte. Am ales să iesim din tipar si sa înlocuim sistemul clasic de prindere cu unul inovator, bazat pe un design minimalist si estetica la libera imaginatie a purtatorului. In plus, fiind extrem de pasionați de prelucrarea lemnului, am decis să implementăm acest element nobil în curelele noastre.
Rezultatul? Un produs nou, original. Nu neaparat excentric, dar individual. Nu pentru toti, ci pentru tine.
#1 Elemente detasabile si interschimbabile
Curelele și cataramele sunt detașabile și interschimbabile, astfel incat iti poti configura propriul model, dupa bunul tau plac. Elementele pot fi achizitionate separat. De exemplu, poti opta pentru 2 curele si 4 catarame, caz in care vei avea la dispozitie 8 combinatii, mai exact 8 curele. Fii creativ si creaza-ti colectia care sa te reprezinte! Poti alege din peste 340 de combinații posibile.
#2 Ornament din lemn
Iubitorii lemnului pot alege dintre 7 esente de lemn pentru a fi incluse pe catarame: carpen, frasin, fag, paltin, nuc american, abanos. Rezultatul este impresionant. Cu siguranta vei iesi in evidenta si vei da o nota de autenticitate tinutei tale.
#3 Modele personalizate
Cataramele pot fi personalizate prin gravarea oricarui text, simbol sau imagine. Asadar, fie ca iti doresti un model special pentru tine, fie ca esti in cautarea cadoului perfect pentru cei dragi, o curea personalizata este mereu o idee buna. Fii original si transmite un mesaj!
#4 Unde ne gasesti
Intra pe www.belt.ro, alege un model implicit din colectia noastra sau configureaza-ti unul propriu alegand tipul de catarama, culorile si, eventual, esentele de lemn!
BELT - Un produs 100% romanesc!
Interviu de Gianina Corondan pentru YOKKO
www.gianinacorondan.ro
Andrei Cristea & Tudor Ciambur
G: Ce meserii aveți și cum ați ajuns la design?
B: Andrei este inginer în tehnologia construcțiilor de mașini, a absolvit Facultatea de Inginerie “Hermann Oberth” din Sibiu și locuieste în același oraș. Tudor este avocat, a absolvit Facultatea de Drept a Universității din București și, deși este originar din Sibiu, locuiește în București de mai bine de 12 ani.
Cum am ajuns la design? Răspunsul este simplu: ne place lemnul și suntem pasionați de toate accesoriile din lemn. BELT a pornit din dorința de a crea o curea cu un design minimalist, bazat pe simetrie, care să includă ornamente din esențe de lemn. În plus, am țintit spre un produs practic și confortabil, ușor de purtat și manevrat.
G: Cum ați descrie produsele voastre? Ce se detașeaza la ele?
B: Inedite, versatile, eclectice. În fapt, sunt diferite de ce se găsește în mod curent pe piața de profil. Se deosebesc de restul curelelor, în primul rând, prin caracterul detașabil și interschimbabil al elementelor componente, astfel încât clientul are posibilitatea de a achiziționa curelele și cataramele separat și de a-și configura propriul model, după bunul său plac. Dispunem de o gamă largă de peste 340 de combinații posibile. În al doilea rând, cei care apreciază lemnul pot alege dintre 7 esențe pentru a fi incluse pe catarame. Abanosul are cea mai mare trecere, în special datorită texturii și culorii, fiind pretabil oricărei ținute. Din cate știm, suntem singurii producători de curele cu ornament din lemn din Romănia. Nu în ultimul rând, cataramele pot fi personalizate prin gravarea oricărui text, simbol sau imagine, aspect care de multe ori au făcut produsele noastre cadoul perfect pentru cei dragi.
G: Cum este o zi împlinită pentru voi?
B: Fiecare zi este o zi implinită, cât timp oferă un echilibru între viața profesională și cea personală. Ne bucurăm de fiecare dată când reușim în proiectele noastre, însă considerăm că trebuie să ne oferim timp atât nouă, cât și celor apropiați. În cele din urmă, nu am fi fost aici fără cei care ne-au susținut și ne-au acordat încredere.
G: Care a fost cea mai mare reușită a voastra din domeniul designului?
B: Nu putem menționa o reușita anume, însă credem că anul 2019 a fost un an exponențial, care a oferit deschidere și vizibilitate brandului nostru. A fost un an de succes, cu multe colaborări și parteneriate încheiate. Am avut bucuria să vedem produsele noastre expuse și comercializate în mari magazine din țară și să primim nenumarate aprecieri din partea clienților noștri.
G: Care este portretul clientului vostru?
B: Clientul curios, cu apetit pentru nou și inovație. Cel care dorește să iasă din tipar. Cel care apreciază lucrul bine făcut și este atent la detalii. Nu în ultimul rând, cel cu bun gust în materie de vestimentație.
G: Cum v-ar plăcea să arate piața de design național și internațional?
B: Ne-ar plăcea să vedem mai multă orientare spre produse individualizate, particulare, de calitate superioară și create în serii limitate, simultan cu mai puțină producție în masă și de calitate inferioară.
G: În ce măsură apreciază românii ceva “made în România”? Dar străinii?
B: Dacă până acum cațiva ani produsele din străinătate beneficiau de o cerere considerabilă și de apreciere bazată pe o garanție (presupusă) a calității, în ultima perioadă balanța s-a echilibrat, produsele autohtone găsindu-și locul în piață. Credem că cererea pentru produse românești este în creștere și parcursul ascendent se va menține câta vreme producătorii se axează pe calitate, originalitate, materiale premium și produse unicat. Cu privire la apetitul străinilor pentru produse românești, credem că este încă drum lung până când acestea vor fi recunoscute pe piețele externe; este nevoie de investiții mari pentru comercializare în afara României iar majoritatea producătorilor români își concentrează atenția pentru stabilitate pe piața internă.
G: Cum v-a fost în carantină? În ce fel a afectat munca voastră de designeri?
B: Am resimțit fluctuații în cererea pentru produsele noastre, au fost momente și momente. Din nefericire, toate proiectele și parteneriatele au fost puse în așteptare, abia recent am reluat discuțiile cu diverși colaboratori. Partea bună este că am avut timp să facem planuri de viitor, să identificăm ce anume trebuie să imbunătățim și care ne sunt prioritățile. În curănd vom lansa un nou website și, de asemenea, vom începe colaborări pentru expunerea și comercializarea produselor în afara României.
G: Ce v-ar plăcea să spună lumea despre Vitrina YOKKO, împodobită și cu produsele create de voi? Cum ați vrea să reacționeze? Ce ați mai adăuga?
B: Ne-ar plăcea ca lumea să fie surprinsă, să observe elementele de noutate, materialele, culorile. Să aprecieze munca depusă, nu doar a noastra, a tuturor expozanților. Să conștientizeze că Vitrina YOKKO este un nucleu de stiluri, gusturi și opinii. Să realizeze că sunt povești în spatele creațiilor.
G: Cum va arăta lumea modei în viitor?
B: Nu știm. Nimeni nu știe. Însă ne dorim să facem parte din acel “viitor” și să continuăm ceea ce am început. Vom încerca să ne adaptăm oricăror situații și cât timp avem aprecierea și suportul clienților noștri, vom avea motivația de a ne îmbunătăți constant.