Brandul de bijuterii Love and Stars a apărut din iubirea pentru frumos și accesorii strălucitoare și dorința de a realiza manual bijuterii menite să fie precum un compliment pentru femeia care le poartă. Acestea sunt concepute pentru a scoate la iveală frumusețea interioară a femeii și a o evidenția pe cea exterioară.
Interviu de Gianina Corondan pentru YOKKO
www.gianinacorondan.ro
G: Ce meserie ai și cum ai ajuns la design?
T: Am activat în domeniul financiar bancar până în anul 2018, moment când s-au aliniat planetele pentru a reuși schimbarea profesională vizată. Trecuseră deja câțiva ani de când începusem să îmi urmez pasiunea pentru creativitate și frumos, făcând în paralel cu activitatea profesională zilnică și cursuri de stilism, de dezvoltare personală și scriind pe un blog. După aceea, a urmat o perioadă de diverse experimente, descoperiri, experiențe și depășiri ale limitelor care mi-au ghidat pașii spre design.
G: Cum ai descrie produsele tale? Ce se detașează la ele?
T: Bijuteriile “Love and Stars” sunt bijuterii fashion, realizate manual din pietre naturale semiprețioase. Sunt pentru acele femei care își doresc podoabe din pietre naturale și să fie în pas cu moda, cu ce este modern.
"Perla coroanei" Love and Stars, așa cum îmi place să îi spun, este un tip de produs/serviciu unicat în România și anume bijuteriile personalizate numerologic, în funcție de data nașterii. În urma analizei numerologice, includ o serie de pietre și simboluri remedii aferente cifrei destinului și caracteristicilor din matrița psihoenergoinformativa, astfel încât bijuteria rezultată este un talisman unicat, personal pentru femeia ce o va purta.
G: Cum este o zi implinită (profesional) pentru tine?
T: Cele mai faine zile sunt acelea când primesc poze și mesaje de la cliente în care îmi spun că sunt încântate de bijuteriile lor, că le poartă cu bucurie și se simt frumoase atunci când le poartă, că nici nu mai concep să iasă din casă fără ele sau când îmi arată în ce outfituri le-au integrat. Acest feedback primit este balsam pentru suflet.
G: Ce te inspiră?
T: În momentul în care fac bijuterii personalizate, inspirația vine chiar de la femeia pentru care le realizez. Aspectul ei fizic, modul în care comunică sau modalitatea în care e descrisă de prietenii care vor să îi facă un cadou, data nașterii și alte detalii mă inspiră astfel încât bijuteria realizată să îi evidențieze frumusețea naturală și să îi fie precum un compliment. Pentru celelate bijuterii, inspirația o găsesc în diverse moduri: de la observarea naturii, a femeilor, a unor obiecte de artă până la alăturarea pietrelor sau o viziune de moment.
G: Care a fost cea mai mare reușită a ta din domeniul designului?
T: Fiecare bijuterie personalizată numerologic, în functie de data nașterii este o mare reușită. În acest tip de produs, am întrunit știința numerologiei cu cea a designului, astfel încât bijuteria rezultată să fie armonioasă și potrivită cu tipologia fizică a doamnei care urmează să o poarte. Aici este vorba de o creație complexă, pentru că în spatele acelor numere se regăsesc doar anumite pietre și anumite simboluri, iar data nașterii are o serie de caracteristici proprii.
G: Care este portretul clientului tău?
T: Clienta mea este o femeia care apreciază lucrurile realizate manual, designerii locali, interesată să aibă altfel de produse decât cele mass market. Este cochetă, feminină, în pas cu moda și vrea să trăiască frumos în toate aspectele vieții sale.
G: Cum ți-ar plăcea să arate piața de design național si internațional?
T: Îmi doresc să se încheie etapa exagerarilor, a esteticii urâtului și pendulul modei să se îndrepte către evidențierea frumosului, către sensurile de bază ale cuvântului estetică.
G: În ce măsură apreciază romanii ceva “made in Romania”? Dar străinii?
T: Românii apreciază din ce în ce mai mult produsele "made in Romania" și le aleg din ce în ce mai frecvent. Pe străini i-am văzut apreciind produsele românești într-o manieră similară, mai ales când ajung live în contact cu produsele noastre. În ceea ce privește mediul online, în continuare cred că există o reticență în legătură cu achizițiile din România, dar sunt convinsă că lucrurile se vor schimba în timp.
G: Cum ți-a fost în carantină? În ce fel a afectat munca ta de designer?
T: Datorită faptului că am o latură introvertă destul de pronunțată, am trecut cu bine prin perioada carantinei. Am dedicat mai mult timp creației, cursurilor și prezenței brandului în online. Chiar dacă este un brand proaspăt lansat pe piață, a existat un impact evident asupra vânzărilor. Carantina cred că ne-a arătat tuturor că în orice demers ne propunem, împreună suntem mai puternici.
G: Ce ți-ar plăcea să spună lumea despre Vitrina YOKKO, împodobită și cu produsele create de tine? Cum ai vrea să reacționeze? Ce ai mai adăuga?
T: Mi-ar plăcea să se bucure de completarea adusă hainelor de către bijuterii și să fie plăcut surprinși de asocierea dintre ele. Anunțând prin Social Media prezența în vitrină, am observat că multe doamne s-au bucurat că au ocazia să vadă bijuteriile în realitate, să le observe caracteristicile pe care pozele nu reușesc să le surprindă.
G: Cum va arăta lumea modei în viitor?
T: Cred și sper că acesta este debutul unei perioade de armonizare a lumii fashion cu planeta, prin domolirea consumerismului, orientarea către designeri și producătorii locali etc. Rămâne să observăm cum va fi transformată lumea după acest 2020 și zic să ne lăsăm surprinși plăcut.
G: Cum ar fi o Românie care poartă bijuteriile Love and Stars?
T: Frumoasă precum domnișoarele și doamnele care poartă bijuteriile Love and Stars.