"O palarie cu poveste din 1896"
Misiune: De mai bine de un secol ne dedicam energia si competentele unei mosteniri de suflet- confectionarea de palarii. Cautam continuu echilibrul dintre proportie, emotie si surpriza, pentru ca fiecare client sa-si exprime personalitatea cu ajutorul palariilor noastre.
Palaria Dadarlat a facut promisiunea de a livra dincolo de o simpla palarie si o poveste. O poveste scrisa-n timp cu multa daruire si rabdare, transmisa din generatie in generatie de mai bine de 124 de ani.
Inca de la infiintare, misiunea noastra este sa le oferim clientilor calitate, autenticitate si o curiozitate care sa-i indrume spre admiratie.
Viziune: Traditia este o provocare pentru inovatie. Ne plac provocarile, iubim traditia, o pastram cu strictete si cu toate acestea incercam sa aducem nou si actual in tot ceea ce facem. Confectinam de mai bine de 124 de ani palarii si ne-am propus ca dincolo de produs sa livram si o poveste. Presati de o societate consum scopul nostru este sa pastram autenticitatea intr-o lume automatizata.
Valori: Mestesugul este o arta care a defint omenirea inca de la inceputuile sale istorice. In cazul nostru diferenta dintre orice mestesug si prelucrarea riguroasa de mana a palariilor este pasiunea. Desi mestesugul are in sinea sa aceasi valoare, se revarsa in esente diferite, iar taria esentei este data de pasiune. Tinem si ne intoarcem la origini de fiecare data cand avem ocazia. Folosim pasiunea ca si principala unealta in conservarea lor si am facut o traditie din lucruile care dateaza.
Articole despre:
- https://palariadadarlat.ro/povestea-noastra/
- https://palariadadarlat.ro/world-fashion-festival-awards-dubai-2019/
- https://palariadadarlat.ro/palaria-dadarlat-o-poveste-din-1896/
- https://palariadadarlat.ro/de-vorba-cu-andreea-marin/
Interviu de Gianina Corondan pentru YOKKO
www.gianinacorondan.ro
G: Ce meserie ai și cum ai ajuns la design?
M: De la poveste am ajuns la meserie, iar de la meserie la design. Fac parte din cea mai longevivă familie de pălărieri, străbunicul meu a înființat în 1896 prima fabrică romînească de pălării. Meseria s-a transmis din generație în generație, și chiar dacă bunicul meu a fost contabil, tatăl meu e inginer, iar eu economist, pasiunea și iubirea pentru pălării ne-a rămas în sange. Designul pălăriilor noastre au la baza o moștenire de suflet, păstrată mai bine de un secol de 4 generații, care și-au adus contribuția la ceea ce suntem noi azi.
G: Cum ai descrie produsele tale? Ce se detașează la ele?
M: Pălăria Dădârlat a făcut promisiunea de a livra dincolo de o simplă pălărie și o poveste. O poveste scrisă-n timp cu multă dăruire și răbdare, transmisa din generație în generație de mai bine de 124 de ani. Încă de la înființare, misiunea noastră este să le oferim clienților calitate, autenticitate și o curiozitate care să-i îndrume spre admirație.
G: Cum este o zi împlinită (profesional) pentru tine?
M: Atunci când ești implicat emoțional in ceea ce faci, toate trăirile sunt mult mai intense. Împlinire înseamnă pentru mine atunci când văd un client mulțumit, atunci când un produs pe care lucrez iese exact așa cum mi l-am dorit, atunci când îmi văd colegii de muncă zâmbind, mai ales pe doi dintre ei, care se “întâmplă” a fi părinții mei și care încă mă ajută incredibil de mult.
G: Care a fost cea mai mare reușită a ta din domeniul designului?
M: Adevaratele realizari nu sunt cele materiale. Adevaratele cadouri se regăsesc în momente, sentimente sau amintiri! În 2019 am fost pe podium la World Fashion Festival Awards Dubai, care ne anunța pe noi, la categoria “Best Collection” pe prima poziție! 123 de ani de tradiție i-am simțit in câteva secunde! Pe toți la un loc! De dragul alor mei! De dragul moștenirii mele de suflet. De dragul Pălăriei Dădârlat.
G: Care este portretul clientului tău?
M: Iubitor de frumos și unicitate, de poveste, de tradiție și de origini.
G: Cum ți-ar plăcea să arate piața de design național și internațional?
M: Cu deschidere și înclinație spre un accesoriu care recupereaza încet, dar sigur, terenul pierdut.
G: În ce măsură apreciază românii ceva “made în România”? Dar străinii?
M: Am fost plăcut surpinsă să văd că “made in Romania” înseamnă din ce în ce mai mult atât pentru români, cât și pentru străini. Deși străinii apreciază la un alt nivel ce se întamplă în atelierul Dădârlat, am încredere că vom învăța și noi să ne iubim originile și să le apreciem la adevarata valoare.
G: Cum ți-a fost în carantină? În ce fel a afectat munca ta de designer?
M: Carantina a fost gura de aer pe care o așteptam de când am preluat acest business de la părinții mei. Societatea de consum care pune presiune pe tine să faci totul foarte repede, a fost pusă pe pauză. Iar această pauză m-a intors la origini, la cine sunt, mi-a dat răgaz să gândesc și să simt tot ce urmează să fac. Online-ul a inflorit și a făcut ca legatura mea cu clienții să fie una mult mai strânsă.
G: Ce ți-ar plăcea să spună lumea despre Vitrina YOKKO, împodobită și cu produsele create de tine? Cum ai vrea să reacționeze? Ce ai mai adăugă?
M: Un zâmbet larg face cat 1000 de cuvinte. Iar noi livrăm zâmbete, o poveste de suflet, unicitate și autenticitate. Ne bucurăm mult să fim parte din Vitrina YOKKO, sunt convinsă că și iubitorii de frumos vor fi la fel de entuzaismați.
G: Cum va arăta lumea modei în viitor?
M: Tradiția este o provocare pentru inovație. Ne plac provocările, iubim tradiția, o păstrăm cu strictețe și cu toate acestea încercăm să aducem nou și actual în tot ceea ce facem. Lumea modei este în plină expansiune, ne dă șansa să fim creativi și liberi prin ce purtăm, să ne creionăm personalitatea și de ce nu, să ne marcăm existența prin produse unice. Viitorul sună bine!