Înființată la începutul anului 1997, societatea comercială NIST PRODIMPEX SRL cu brandul NIST STYLE a început producția de încălțăminte serie mică adresată doamnelor, produse lucrate manual si de bună calitate. Produsele NIST STYLE au avut un impact imediat pe piață datorită faptului că modelele erau foarte bine realizate, cu un design și forme de calapod moderne și comode. În anul 2000, prin experiența si profesionalismul dobândit,societatea NIST PRODIMPEX schimbă strategia de piață și se orientează spre gama de lux oferind produse speciale pentru evenimente.
Efectul acestei strategii a dus la dezvoltarea societății ajungând în scurt timp unul din cei mai importanți producători de încălțăminte din piele de pe piața din România. În prezent încălțămintea cu marca NIST STYLE, datorită calității și comodității produselor reprezintă un simbol pentru piața producătoare de încălțăminte din România. Marca NIST STYLE este într-o continuă ascensiune, oferind clienților permanent produse noi cu un design modern, astfel reușind să satisfacă nevoile celor mai exigenți clienți.
Interviu de Gianina Corondan pentru YOKKO
www.gianinacorondan.ro
G: Cum ai ajuns la design?
C: Din adolescență mi-am dat seama că am pasiunea de a crea și am absolvit școala de arte și meserii UCECOM.
Am urmat calea pentru creație încălțăminte și în 1997 am decis împreună cu fratele meu deschiderea unui atelier de producție.
G: Cum ai descrie produsele tale? Ce se detașează la ele?
C: Produsele noastre sunt confecționate din piele de foarte bună calitate, executate manual și destinate pentru acele femei care vor să poarte autentic.
Stilul produselor noastre se definește prin coloristica pielii și materialelor folosite și se adresează doamnelor care iubesc încălțămintea realizată cu detalii complexe.
G: Cum este o zi împlinită (profesional) pentru tine?
C: O zi împlinită pentru mine profesional este acea zi în care creativitatea este pusă în practică la maxim. Nu întotdeauna pot spune acest lucru dar tocmai acele mici provocări ne ajută în viața de zi cu zi să devenim mai buni și mai profesioniști în tot ceea ce facem.
G: Care a fost cea mai mare reușită a ta din domeniul designului?
C: Cred că cea mai mare realizare pe care brandul o are este că am reușit să distribuim produsele noastre prin lanțuri de magazine și așa marca NIST STYLE a devenit cunoscută la nivel național și apreciată pentru confortul și designul deosebit al produselor realizate.
G: Care este portretul clientului tău?
C: Clienta noastră este acea femeie care iubește eleganța și confortul produselor realizate cu bun gust.
G: Cum ți-ar plăcea să arate piața de design național și internațional?
C: Mi-ar plăcea ca piața de design național să fie cît mai diversificată, produsele să fie realizate cu multe detalii și complexitate pentru a cuprinde toate cerințele clientelor.
G: În ce măsură apreciază românii ceva “made în România”? Dar străinii?
C: Românii apreciază complexitatea, creativitatea și detaliile produselor tocmai din acest motiv ei caută acei designeri care întrunesc aceste calități și cred că și străinii sunt interesați de produsele românești de bună calitate și autentice.
G: Cum ți-a fost în carantină? În ce fel a afectat munca ta de designer?
C: În această perioadă am dezvoltat creativitatea și am realizat produse noi care ne-au provocat să ne depășim limitele și astfel ne-am apropiat și mai mult de cerințele clienților.
G: Ce ți-ar plăcea să spună lumea despre Vitrina YOKKO, împodobită și cu produsele create de tine? Cum ai vrea să reacționeze? Ce ai mai adăugă?
C: Este de apreciat inițiativa de promovare a designerilor români și cred că lumea va vedea în vitrina YOKKO diversitatea, autenticitatea și creativitatea acestora. Sperăm că prin această inițiativă românii se vor apropia și mai mult de produsele realizate în România.
G: Cum va arăta lumea modei în viitor?
C: Lumea modei va evolua foarte mult și va trebui să ținem pasul cu schimbările rapide și adaptarea permanentă la cerințele clienților.