"My Sweet Lady" s-a nascut din dorinta de a evidentia frumosul si nobletea din orice femeie. Toate suntem frumoase, meritam sa fim admirate, sa aratam ca suntem puternice si avem curaj sa purtam tinute vestimentare colorate, senzuale si pline de viata.In colectiile brandului "My Sweet Lady" se regasesc trasaturi ale stilului "pin up".
Motto: „Daca crezi cu adevarat in tine, vei reusi!”
Interviu de Gianina Corondan pentru YOKKO
www.gianinacorondan.ro
G: Ce meserie ai și cum ai ajuns la design?
C: Încă de tânără mi-a plăcut să confecționez haine. Moștenesc această pasiune de la mama mea, ea fiind croitoreasă dintotdeauna.
Am început timid, dar pe măsura ce căpătam experiența eram căutată de doamne și domișoare. Le personalizam ținutele cu creații hand made pentru a fi unice.
Cu ceva timp în urmă am hotărât să urmez cursuri de specialitate unde am învățat să-mi schițez creațiile, dar și să îmi creez propriile colecții.
G: Cum ai descrie produsele tale? Ce se detașează la ele?
C: În primul rând produsele mele sunt colorate și vesele, iubesc culorile. Ținutele pot fi purtate de doamne și domnișoare oriunde, ele fiind office și casual.
Cele office pot fi îmbrăcate și la evenimente dacă sunt accesorizate corespunzator.
Cele casual sunt lejere și comode.
G: Cum este o zi împlinită pentru tine?
C: O zi implinită pentru mine, este atunci când cineva îmi cumpără o creație vestimentara și o recomandă și altor persoane.
G: Care a fost cea mai mare reușită a ta din domeniul designului?
C: Momentul în care ținutele din colecția mea au ieșit așa cum mi le-am imaginat.
G: Care este portretul clientului tău?
C: Doamnă/domnișoara care indrăznește să poarte culori și ținute vesele.
G: Cum ți-ar plăcea să arate piața de design național și internațional?
C: Mi-ar plăcea să fie o piață bazată pe concurență loială unde să prevaleze raportul calitate preț, astfel să fie loc pentru toate categoriile de produse dar în condiții de egalitate pentru toți.
G: În ce măsură apreciază românii ceva “made în România”? Dar străinii?
C: Din fericire românii, timid, încep să caute produse românești. Cunoaștem bine faptul că multe branduri străine își lucrează colecțiile la noi în țară pentru că oferim calitatea execuției.
Cred că a venit momentul să lucrăm mai mult noi pentru noi, să construim branduri care prin intermediul mijloacelor media moderne să ne facem cunoscuți la nivel internațional.
G: Cum ți-a fost în carantina? În ce fel a afectat munca ta de designer?
C: Pot spune ca vânzarea de măști de protecție a suplinit vânzarea celorlalte produse din colecție.
În această perioadă oamenii mai mult s-au protejat decat și-au înnoit garderoba.
G: Ce ți-ar plăcea să spună lumea despre Vitrina YOKKO, împodobită și cu produsele create de tine? Cum ai vrea să reacționeze? Ce ai mai adăugă?
C: Dorința mea ar fi ca oricine privește creația mea în Vitrina YOKKO să își dorească să fie a ei, să intre în magazin și să o probeze. Aș mai adăuga accesorii de la designeri români asortate ținutelor create de mine.
G: Cum va arăta lumea modei în viitor?
C: Este posibil să se dezvolte crearea de haine și accesorii legate de domeniul medical, ca atunci când suntem îmbrăcați fashion să putem avea grijă și de sănătatea noastră.