Bookletta este geantă pentru FEMEIA CARE CITEȘTE, invenție înregistrată și unică în lume, 100% inventată și produsă în România.

În 2012, Rusanda Davideanu a lansat o poșetă de damă special structurată astfel încât să aibă un buzunar transparent care protejează și în același timp expune cartea ca într-o vitrină. Astfel, titlul cărții pe care o citești devine ceea ce te reprezintă în lume, pe stradă, la evenimente sau la birou, mai mult decat orice brand.

Femeia care poartă Bookletta este mai mult decât o femeie obișnuită, ea știe să se evidențieze prin obiecte făcute cu sens și dedicație, sprijină brandurile românești și crede în scopul cultural și social al genții pentru carte. Femeia Bookletta este o Super-Femeie!

Bookletta

Rusanda Davideanu

  0749588517

  @bookletta

 bookletta@yahoo.com

  Bookletta

  Bookletta

Rusanda Davideanu

Fondator & visator Bookletta

Interviu de Gianina Corondan pentru YOKKO
www.gianinacorondan.ro


G: Ce meserie ai și cum ai ajuns la design?

R: Sunt de meserie PR, am ajuns să fac design și antreprenoriat pentru că într-o zi cu soare mi-a venit o idee: cum ar fi dacă femeile, în loc să se mândrească cu brandul genții lor, s-ar mândri cu cartea din ele? Și cum ar arăta o geantă care să fie o vitrine pentru cartea pe care o citești? Așa s-a născut Bookletta, geanta pentru femeia care citește, 8 ani în urmă.

G: Cum ai descrie produsele tale? Ce se detașeaza la ele?

R: Bookletta este cea mai bună prietenă a cărții tale și este gândită pentru femeia care iubește lectura dar și moda, fiind o împreunare frumoasă ale celor două. Este unică în lume și invenție înregistrată, 100% produsă în România.

G: Cum este o zi împlinită pentru tine?

R: O zi implinită înseamnă (minim) o clientă fericită!

G: Care a fost cea mai mare reușită a ta din domeniul designului?

R: Nu mă consider neaparat designer, deși fac design. Mă consider om creativ și sunt fericită când reușesc să inovez prin creațiile mele. Am creat, recent, geanta de plajă pentru femeia care citește dar și un model de rucsac care se potrivește pentru toate vârstele, în special pentru adolescenții care citesc. Se numește Bookletta Legacy.

G: Care este portretul clientului tău?

R: Femeia Bookletta sau #BooklettaGirl este o femeie activă, sociabilă, interesantă, care are multe de spus lumii și care se mândrește cu faptul că citește, fiind gata să educe și să inspire femeile din jur. De asemenea, ea vrea să se deosebească în mulțime și preferă produse unice, design românesc, și nu produse de masă.

G: Cum ți-ar plăcea să arate piața de design național și internațional?

R: Cred că ar fi frumos să sprijinim mai mult designul local și să considerăm munca din spatele fiecarui produs, efortul de a egala și depăși produsele de masă din magazinele de la mall, faptul că fiecare business local are angajați și ajută românii și, până la urmă, ca un brand local poate fi și personalizat, ceea ce în mod sigur nu se găsește la mall. Bookletta, de exemplu, poate fi cusută în culorile tale preferate.

G: În ce măsură apreciază românii ceva “made in Romania”? Dar străinii?

R: Cred că începem să apreciem tot mai mult produsele românești, să ne detașăm de stereotipul socialist de “românesc=prost” și să mergem spre “românesc=valoros”. Așa cum vremurile s-au schimbat, oamenii s-au schimbat și produsele s-au schimbat radical.

G: Cum ți-a fost în carantină? În ce fel a afectat munca ta de designer?

R: Carantina a fost dureroasă pentru mine și pentru Bookletta, a fost un moment în care ne-am rupt unii de alții și am trecut împreună prin momente de frică, îngrijorare pentru viitor. Am reluat acum activitatea și mă bookur că suntem din nou în mintea și inima clientelor noastre!

G: Ce ți-ar plăcea să spună lumea despre Vitrina YOKKO, împodobită și cu produsele create de tine? Cum ai vrea să reacționeze? Ce ai mai adăuga?

R: Cred că vitrina YOKKO va fi o declarație de dragoste făcută designului românesc și vreau să vă felicit pentru asta! Iată, într-o lume a concurenței, YOKKO alege să sprijine, nu să concureze cu designerii români. Este un model demn de urmat pentru noi toți! Abia aștept să văd vitrina și femeile care vor întoarce capul pe stradă după Booklettele care îi vor zâmbi larg de acolo.

G: Cum va arăta lumea modei în viitor?

R: Moda în viitor va fi fie foarte haotică, “diversity at its best”, fie o formă extrem organizată și împărțită pe clase sociale, așa cum vedem în filme ca Star Trek, Handmaid’s Tale, etc.

© 2020 YOKKO. Toate drepturile rezervate. Developed by Web Future