Brandul Dana Dinu este o combinație subtilă între matematică și artă. Fiecare piesă vestimentară este realizată în funcție de nevoile și proporțiile corpului fiecărei femei. Pentru noi, calitatea CONTEAZĂ! Pentru brandul DANA DINU, important este ca cele care ne sunt cliente să se bucure de calitatea hainelor timp îndelungat.
"Pasiunea pentru creație vestimentară s-a dezvoltat treptat, prin studiul artelor textile, trecând prin toate ramificațiile sale – tapiserie, imprimerie. La facultate, am optat pentru studiul designului vestimentar, acesta fiind mai apropiat de viața reală, de nevoile oamenilor, de a realiza ceva palpabil, funcțional. Atracția a apărut de când eram foarte mică, fiind fascinată de tot ce înseamnă textil. Puteam să stau minute în șir în fața unei vitrine cu țesături, imaginandu-mi ce haine aș putea face din ele. Îmi plăceau și ustensilele bunicii, o analizam când torcea lână, o vopsea sau o țesea în covoare sau cuverturi." (Dana Dinu)

Hainele noastre flatează toate tipologiile corporale, deoarece folosim proporții bine calculate și finisaje de calitate. Printurile sunt pictate manual și adaugă valoare fiecărei piese realizate. Cu peste 25 de ani de experiență ca pictor, designerul Dana Dinu realizează mici piese de artă purtabilă.
Personalitatea complexă a designerului Dana Dinu este impregnată în brandul cu același nume, acesta folosindu-se de un mix de concepte- funcțional, confort și artă vibrantă.
Toate colecțiile sunt realizate din țesături naturale, datorită durabilitații și beneficiile acestora asupra corpului uman.
Dana Dinu nu e doar despre minimalism, pasiune, onestitate şi calitate. E şi despre a-ți da frâu personalității fără restricții, despre a te îmbrăca aşa cum simţi şi de a te exprima LIBER.
Filosofia noastră se bazează nu doar pe esteticul hainelor, finețea croiului şi accesibilitatea prețurilor ci şi pe ceea ce transmit materialele. Pe calitatea lor, dar mai mult decât atât, pe experiența pe care acestea le oferă celui ce le poartă. Da, suntem de părere că purtatul unui item poate fi şi o experiență senzorială şi ne dorim ca produsele noastre să vă ajute să trăiți cele mai plăcute experiențe.

Atât pentru noi cât și pentru clientele noastre, detaliile fac diferența. Vrem să subliniem, chiar dacă am mai făcut-o, faptul că ale noastre cliente sunt complicele noastre în a duce mai departe o filosofie simplă, aceea a calității și nu a cantității, aceea a formelor simple și a unei umbre de minimalism și certitudine într-o lume a modei ușor tulbure.
Brandul Dana Dinu este un vis devenit realitate, un vis la care s-a muncit enorm și se muncește în continuare, un brand unde ne punem toată pasiunea și creativitatea pentru ca ceea ce ajunge la clienți să fie adevarate mostre de iubire. Ne bucurăm mult că ne urmăriți în număr atât de mare și visăm să ajungem la cât mai mulți dintre dvs. cu inspirație și haine cu suflet.

Dana Dinu

Dana Dinu Design

Interviu de Gianina Corondan pentru YOKKO
www.gianinacorondan.ro


G: Ce meserie ai și cum ai ajuns la design?

D: Sunt designer vestimentar de peste 15 ani. Am ajuns aici, pornind de la studiile în cadrul Liceului de Artă, începând cu vârsta de 10 ani. Am fost fascinată de vastitatea domeniului Artelor Textile, trecând, de-a lungul anilor, prin mai multe ramuri ale sale, imprimeria și tapiseria. In cadrul Universității, m-am îndrăgostit de designul vestimentar și am știut că asta voi face toată viața.

G: Cum ai descrie produsele tale? Ce se detașează la ele?

D: Produsele Dana Dinu sunt construite în jurul ideilor de confort, finisaje calitative, impact tactil și vizual și au ca țintă crearea unei stări de bine. Atât fizic, cât și emoțional. Se detașează prin printurile realizate manual, într-o manieră personală, abstractă, mici lucrări de artă purtabile, unice, care să înveselească și  să coloreze viața clientelor brandului Dana Dinu.

G: Cum este o zi împlinită pentru tine?

D: O zi împlinită este una în care reușesc să las ceva palpabil în urma mea, în care explorez posibilitățile unui tipar, o combinație inedită de culori, în care am acel timp special, în care nu mai există nimic, doar eu și ideile creative.

G: Care a fost cea mai mare reușită a ta din domeniul designului?

D: Sunt mai multe realizări importante, au o valoare egală în sufletul meu. Am reușit să activez în domeniul designului vestimentar din prima zi în care am absolvit Universitatea.

Am fost câțiva ani designer în una din cele mai dezvoltate fabrici din Romania, loc în care am crescut, am învățat, am făcut performanță.

Un moment emoționant a fost publicarea unor creatii proprii în revista Vogue Paris. Imagini surprinse spontan de fotografi, din streetstyle.

De asemenea, faptul că am participat la câteva târguri internaționale și am fost apreciată enorm de clientele din alte culturi pentru arta de pe haine, a însemnat enorm pentru mine.

G: Care este portretul clientului tău?

D: Clienta Dana Dinu este o femeie cu poftă de viață, iubește culoarea, arta, libertatea de mișcare.

G: Cum ți-ar plăcea să arate piața de design național și internațional?

D: Piața de design național se află într-o continuă dezvoltare. Există un apetit tot mai mare al clientelor pentru piese unicat, sau de serie mică, realizate de designeri locali și nu neaparat de branduri mamut.

Îmi place că sunt parte activă din această perioadă, în care există multă apreciere și preferință pentru designul românesc. Este o efervescență care, personal, îmi aduce multă bucurie. Piața internațională își are regulile ei, bine stabilite. Există târgurile de contractări, există și târgurile în care poți să te adresezi direct clientilor. Există posibilitatea pentru orice om din domeniu să ajungă acolo, cât mai sus posibil.

G: În ce măsură apreciază românii ceva “made în România”? Dar străinii?

D: Românii au o apreciere tot mai mare pentru MADE IN ROMANIA. Este tot mai important și respectat tot ce iese din mâinile noastre, a designerilor locali, a meștegurarilor care încă mai crează aici.

Străinii sunt fascinați de această zonă a lumii, de prospețimea, culoarea, bogăția motivelor românești. De faptul că există în România o prețiozitate și o autenticitate rară, care , în alte locuri, începe să dispară.

Din interacțiunea personală cu clienții străini, am observat că suntem considerați o comoară, că suntem prețuiți la adevarata valoare, iar acest lucru aduce o mare satisfacție.

G: Cum ți-a fost în carantină? În ce fel a afectat munca ta de designer?

D: Carantina m-a luat prin surprindere, dar, încă de la început, am devenit voluntar în cadrul unui ONG, am cusut sute de măști care au fost donate Institutului Oncologic din București. Apoi am cusut combinezoane, chiar și acum, făcând parte dintr-un proiect mai amplu, în care mii de combinezoane sunt cusute și donate spitalelor în nevoie. Am considerat că este vital și firesc să îmi aduc aportul față de societate, prin cunoștințele și priceperea mea și a atelierului meu, în aceste vremuri delicate.

G: Ce ți-ar plăcea să spună lumea despre Vitrina YOKKO, împodobită și cu produsele create de tine? Cum ai vrea să reacționeze? Ce ai mai adăugă?

D: Mi-ar plăcea să văd bucurie, entuziasm, să creem un moment magic, în care lumea să uite câteva clipe de tot ce e în jur.
Să respire, să vadă, să simtă altceva decât grijile cotidiene și presiunile aduse de aceste vremuri. Să creem o oază de liniște, frumos, energie pozitivă și speranță în bine.

G: Cum va arăta lumea modei în viitor?

D: Cred ca lumea modei deja se transformă. Lumea va alege piese relevante, care să le aducă o stare pozitivă, în detrimentul  consumerismului  compulsiv indus de marile branduri.

© 2020 YOKKO. Toate drepturile rezervate. Developed by Web Future